Alla inlägg den 6 december 2008

Av anonym - 6 december 2008 23:05

I'm in love with a boy.. but I'm confused and said no when he asked the question.. I really do have changed my mind. He said 'If you change you're mind, please come back to me!' But I'm not strong enough to show my feelings for somebody..


Inatt så drömde jag en dröm.. det hade kunnat vara världens bästa. Om jag hade sagt ja i söndags, men nej. Det var i alla fall så att jag var på skolan där jag gick tillsammans med min kompis Sara. Då dök Krister upp och de typ började att strula.. fatta hur jävla avundsjuk ja blev! Så ja.. jag tror att min dröm försökte att säga ngnting till mig. Då Sara vet allting som Krister känner för mig, ALLT. Och ja.. Alla försöker ju att få mig att förstå nu att jag gillar honom. men jag är inte tillräckligt stark eller har nog bra självförtroende. BAAHH.. Det går inte att beskriva vad jag känner.. men jag måste typ få ut mig alla mina jävla känslor som finns i min kropp just nu.. och jag känner inte för att berätta allting så alla vet.

Jag är ingen sådan person. Som typ pratar med alla eller så. jag är väldigt blyg och typ.. ja... osäker... Men han sa faktiskt att jag kunde komma till honom om jag ändrade mig.. och sara har ju sagt att han inte ska bli kär i ngn annan för att jag är kär i honom, men jag har bara inte upptäckt det ännu.. ibland känns det som om alla andra känner mig bättre än vad jag kä'nner mig själv..


Sara heter inte sara i verkligheten, och det gör då verkligen inte krister heller.. ingen kommer göra det i denna blogg. Heta samma sak som de heter på riktigt alltså.

Av anonym - 6 december 2008 23:03

Heheh nu har jag en ny blogg :) Så ja jag ville bara säga hej och sånt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards